reactie Pieter ter Veer

J.H. Stuurman jostu at GIRONET.NL
Sun Jun 20 22:39:39 CEST 1999

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Jens v.d. Heide <jh at kiwibv.nl>
Aan: 'd66 at nic.surfnet.nl' <d66 at nic.surfnet.nl>
CC: 'L.Hacquebord at let.rug.nl' <L.Hacquebord at let.rug.nl>
Datum: zondag 20 juni 1999 16:57
Onderwerp: reactie Pieter ter Veer

Beste lijstconsumenten,

Pieter Ter Veer heeft via deze lijst gereageerd op onze reacties op het
aftreden van Haijo Apotheker. Louwrens Hacquebord, zomaar een D66 lid zoals
hij zich noemt, is kritisch over de reactie van Pieter. Ik geloof terecht en
vind het de moeite meer dan waard om aandacht aan de reactie van Pieter ter
Veer te geven.
Persoonlijk neig ik er toe, dat D66 staat voor het besteden van uiterste
zorg aan een zuiver verloop van het politieke proces. Haar ministers,
staatssecretarissen, TK-fracties en EK-fracties willen daar alle steun
aangeven, maar in de praktijk stellen kamerfractie, bewindslieden en D66
bestuurders in provincies en gemeenten andere prioriteiten. Onderstaand ga
ik na hoe zuiver ik de reactie van Pieter vind.

Knip

Jens van der Heide

Nog zo'n gewone D66-tiger.

Dat scheelt. Ik had een soortgelijke reactie in mijn hoofd. Prima relaas.

John Stuurman,
Nog zo'n gewone D66-tiger.