Nog meer Sorgdrager...

Marc Fluks fluks at ASTRO.UVA.NL
Fri Jun 18 12:49:59 CEST 1999

 Volgens het Amsterdamse Universiteits-blad Folia van vandaag wordt Winnie
 Sorgdrager 'ook genoemd' als toekomstig lid van het College van Bestuur
 van de UvA.

 Ik blijf me verbazen wat sommigen toch in deze dame zien. Ze komt over
 als een ordinaire baantjesjager van het slag twaalf ambachten en dertien
 ongelukken. Nauwelijks senator of ze wil al weer weg. Als ze niet in de
 Eerste Kamer wil zitten, dan had mevrouwtje zich ook niet verkiesbaar
 moeten stellen. Dit komt dus heel raar over.

 In elk geval weten we nu welke boodschap ze heeft aan haar achterban.

 In die zin gaan we er dus op vooruit.

 Marc Fluks