Gekozen burgemeesters en referendum.

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Thu Jun 17 11:02:02 CEST 1999

Wat zijn je argumenten tegen de gekozen burgemeester en het referendum ?
En aan welke kloeke aansprekende standpunten denk je ?

Groet,

Chido Houbraken

>Ik meld mij als D66-wethouder die in elk geval forse twijfels heeft over
de
>gekozen burgemeester. Voor zowel wat beteft de burgemeester als het
>referendum geldt dat het onderdelen van ons programma zijn. Ik wil ze
graag
>inruilen voor kloeke aansprekende standpunten over de dingen die de mensen
>wel bezighouden.

      Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
      verplichtingen
      Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good
      faith but shall not be binding nor shall they be construed as
      constituting any obligation on the part of the Bank