Schaamte

Verver brummen at D66.NL
Mon Jun 14 23:51:00 CEST 1999

cathja maas wrote:

> Leuke terugkomst in Nederland. Je gevoelens deel ik van harte. Ook ik
> heb een heel moeilijke week gehad en ben er pas na een antal gesprekken
> toe "overgehaald" om lid van D66 te blijven.
> De doorslag gaf dat mijn vertrek uit D66 en dus uit de gemeenteraad de
> afdeling Driebergen nogal in de problemen zou brengen en die hebben het
> niet verdiend.
> Wat mij verder hogelijk verbaasd is de hele media-stilte rondom
> "Opschudding". Waar blijven die kritische leden?
> Met hoeveel moeite ook, ik blijf nog even en wil proberen wat
> [...]

Helemaal mee eens. Ik ben het goedpraten van het functioneren van o.a.
Els Borst totaal zat. Ik ben ervan overtuigd dat zij alleen als medicus
handelt, maar totaal geen plolitieke feeling heeft. En dat zal een van
onze meest bekende "gezichten"toch echt moeten hebben!!!!

Wel vind ik dat er op de tweedekamerfractie nu een hele zware claim
ligt. Zij vonde (samen met het DB) het verstandiger om door te regeren,
dus mogen wij ervan uit gaan dat zij zich beter in staat achten om D66
weer in de steigers te zetten als zij in de regering zitten dan in de
oppositie. Ik verwacht dat nu dan ook. Eerlijkheidshalve, als ik geen
lid geweest was van D66 zou ik bij de laatste twee verkiezingen GL
hebben gestemd. Maar ik was loyaal en zolang ik lid ben van D66 blijf ik
ook loyaal.

Ik ben van nature een optimistisch mens en wacht dus maar in spanning
af.

Greetje Verver