Za poznatog 60godisnjaka Acu

voja vojacoba at DRENIK.NET
Thu Jun 10 02:38:15 CEST 1999

 Aco,
 Da li ce ikad doci kraj jula.Dokle cemo to da cekamo.Vreme prolazi,
obicaji se ne menjaju.
  Molim te da mi prevedes dve holandske reci, a to su LAFAARD i
DAG.Dobio sam jednu poruku i obe su upotrebljene, s tim sto za prvu
otprilike znam da je strasno bezobrazna, i spremam se da istu upotrebim
kada dodju ovih 2050 hrabrih Holandjana.
 Jos bolje ce biti ako dodju Holandjanke.
    Pozdrav Voja.
 P.S. Slusaj vic, nije politicki jer je Sloba zabranio politicke.
   Usla zena u mesaru i kaze : "Imate nogice?", a mesar odgovara : "Jok,
stojim na kurcu!"