Tax Free

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Thu Jun 10 17:24:19 CEST 1999

Op de lijst vraagt men zich af waar of dat staat dat europarlementariers wel
tax-free kunnen kopen.
Ik kan het eerlijk gezegd ook nergens vinden.
Het heeft wel lang geleden in de kranten gestaan, daarom waarschijnlijk dat
"men" het er nog steeds over heeft.
Als iemand er meer vanaf weet dan hoor ik dat graag.