Partijbijeenkomst zondag 6 juni

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Tue Jun 8 21:39:23 CEST 1999

>Het probleem is natuurlijk dat wij sinds wij mogen meespelen met de
>"grote jongens" al onze eigen spelregels over boord hebben gezet[...]
Gelukkig zijn we daar over een paar jaar van af. Dan kunnen we met
hopelijk nog twee zetels de oppositie in, onze wonden likken en eens
gaan nadenken over hoe we de volgende keer wel trouw aan je idealen
blijven met regeringsverantwoordelijkheid dragen kunnen kombineren.

Hopelijk met verse mensen, want op onze "politieke leiding" ben ik op
dit moment _zeer_ grondig uitgekeken...

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>