Fw: burgerraadpleging op gemeentelijk niveau

veldhuis veldbijl at HETNET.NL
Fri Jun 4 14:17:37 CEST 1999

Aan Cathja, Robert Jan en andere belangstellenden:
Een aardig onderwerp op deze discussielijst. De reactie van Robert Jan
Jonker is er een die me als democraat uit het hart gegrepen is. D66
Driebergen moet blij zijn met zo'n college die het aandurft de burgers eens
te laten spreken. Gezien de uitgangspunten van D66 zal men van goede huize
moeten komen om de prioriteiten anders te stellen. Debat, argumenteren, is
iets waarvoor een D66 niet moet weglopen. Wees echter wel reeel: een
burgerraadpleging die niet door de overheid serieus genomen wordt, zal
uiteindelijk door de burger ook niet serieus meer worden genomen. Willen we
dat als D66?
Groeten,
Theo Veldhuis
> Van: Robert Jan Jonker <rjjonker at knoware.nl>
> Aan: d66 at NIC.SURFNET.NL
> Onderwerp: Re: burgerraadpleging op gemeentelijk niveau
> Datum: vrijdag 4 juni 1999 11:35

> Je houdt je eigen verantwoordelijkheid, maar het zou voor de
> afdeling/fractie wel een signaal moeten zijn of de eigen prioriteiten wel
> goed gekozen zijn en aansluiten bij wat er leeft in de eigen gemeente.
Als