Profiel partijvoorzitter

Tom Kok tomkok at WXS.NL
Wed Jun 2 22:48:30 CEST 1999

Arjan Stoffels wrote:

> Met stijgende verbazing heb ik het profiel van de beoogd nieuwe
> partijvoorzitter gelezen in Democraat 3. Wat voor een plastic figuur willen
> we nu toch weer? Zowel mijn persoonlijke praktijkervaring in het bestuur en
> zijn taken (drie jaar secretaris in de afdeling Leiden), mijn ervaring in
> die functie met de bijzonder matige landelijke organisatie en het
> Huishoudelijk Reglement vragen om een heel ander soort voorzitter. Wat we
> nodig hebben is iemand die in eerste, en wat mij betreft ook in tweede en
> derde instantie, in staat is om de landelijke organisatie eens een keer
> [...]

Beste Arjan,

Met zoveel ideeën over en commentaar op het voorzitterschap van D66:
kunnen we je aanmelding verwachten?

Vriendelijke groet,

Tom Kok
voorzitter HB

P.S. Ik vraag van elke afdeling om van een politieke bijeenkomst een
publiekstrekker te maken en geen onderonsje. Als het zo wordt opgezet
kom ik, al zitten er uiteindelijk tien in de zaal. Dat van die "200 man
of ik kom niet" is natuurlijk larie.