procedure testberichten

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.DEMON.NL
Tue Jun 1 13:50:53 CEST 1999

Joris van den Wittenboer uitte de woorden:

> Ik krijg zelf bijvoorbeeld altijd bij jouw mailtjes jouw attachment
> schots en scheef. Staat ook niet zo mooi.

Ik stuur zelden attachments maar je bedoelt natuurlijk mijn signature :-)
Wanneer die bij jou schots en scheef staat gebruik je waarschijnlijk een
proportioneel font in je mailreader hetgeen natuurlijk voor eigen
rekening is. Mijn signature blijft ruim binnen de 80 karakters breedte,
zelfs wanneer het tot twee maal toe in een quote staat. Het enige wat er
niet geheel volgens de regels aan is, is dat het meer dan 4 regels zijn.

Hoe dan ook: Ik stel voor dat we deze discussie maar besluiten en ons
het hoofd weer breken over Thom's activiteiten op het Binnenhof.
(We mochten eens tot de sectariers gerekend worden... :-) )

Groetjes,
--
| Henk van Lingen                                                      |