Adieu

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Tue Jul 27 20:48:09 CEST 1999

Van Chido kreeg ik buiten de lijst om bijgaande mail, waaruit ik afleidt dat
de discussie over de aard en hoeveelheid van de mailtjes nog doorloopt.

Ik reageer even op een zinnetje in de mail. En wel het volgende:
> Ik voel geen enkele schuld bij het 'afhaken' van Rik Jungmann. Zelf
produceerde
>hij ook een eerbiedwaardige constante aan mail en daarnaast: het is zijn
eigen
>beslissing om zichzelf van de lijst te halen.

Het was wel in laatste instantie mijn bedoeling om bij wie dan ook
schuldgevoelens op te wekken. (Als ik het in een gewone kroeg te druk vind
worden en ik ga naar huis, dan voelen de overige bezoekers zich hopelijk ook
niet schuldig.)

Groet, Rik

(Tegenwoordig 3 a 4 mailtjes per dag :-)

PS. Chido, succes in onze buurgemeente Hilversum met een D66 burgemeester,
een D66 wethouder en een ex-JD/nu Groen Links wethouder. Niet de slechtste
politieke omgeving, al is het ook de thuisbasis van Jan Nagel.