Zuid-Holland

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Sun Jul 25 01:27:17 CEST 1999

Vooral aan Marc-Jan
Ik heb geen commentaar gehad op die affaire omdat de stommiteit zo groot en zo duidelijk was dat het nauwelijks nog nodig was er iets van te zeggen. Bovendien, toen ik die de Jong over zijn verantwoordelijkheid hoorde praten en de verantwoordelijkheid van de pers, dacht ik eerst dat het cabaret was. De PvdA hield hem nog de hand boven het hoofd ook. Ik hou er niet van commentaar te leveren op andere partijen, we hebben het al druk genoeg met D66, maar dat de fractie nog wel met die dwaas door wilde gaan, sloeg voor mij alles. Hij is weg en ik hoop dat het voor de belastingbetaler relatief goed afloopt. Volgende keer niet op de PvdA en de VVd stemmen, voor straf, iets anders kan de kiezer niet doen
Joop Swarte