discussie

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Thu Jul 15 20:56:11 CEST 1999

J.L. Swarte wrote:

> Aan Greetje Verver
> Nee, dat moet niet zo, maar als ik aandacht vraag voor de grote problemen
> waarvoor een heel gebied, de Kop van Noord-Holland, gesteld wordt door het
> beleid van D66 ministers en de weigering van diezelfde ministers plus de
> fractie om daar ook maar enige aandacht aan te besteden, dan wens ik niet
> afgebekt te worden op de manier die Vreekamp op deze lijst als normaal
> beschouwt. Ik heb dus maar even op dezelfde toon teruggeleld en heb daar
> geen spijt van. Het is mij trouwens niet duidelijk waarom een dergelijke
> [...]

De toon op deze lijst is inderdaad niet altijd even prettig. Zou dat
misschien de reden zijn dat de discussie niet altijd even serieus wordt
genomen? ;-)
Aan de andere kant, duidelijk wordt het zo wel. Waar o waar ligt het
evenwicht?
Laten we in ieder geval proberen om niet af te zakken naar een-tweetjes.
Sommige mensen liggen elkaar nu eenmaal niet zo, maar het feir dat ik
niet alles wat Max kok zegt over abortus even fijn vind (en waar ik dus
"gestoken" op reageer), mag mij er niet van weerhouden om zijn andere
bijdragen met interesse te lezen
Cathja