discussie

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Thu Jul 15 20:42:31 CEST 1999

Aan Greetje Verver
Nee, dat moet niet zo, maar als ik aandacht vraag voor de grote problemen
waarvoor een heel gebied, de Kop van Noord-Holland, gesteld wordt door het
beleid van D66 ministers en de weigering van diezelfde ministers plus de
fractie om daar ook maar enige aandacht aan te besteden, dan wens ik niet
afgebekt te worden op de manier die Vreekamp op deze lijst als normaal
beschouwt. Ik heb dus maar even op dezelfde toon teruggeleld en heb daar
geen spijt van. Het is mij trouwens niet duidelijk waarom een dergelijke
toon van Vreekamp minstens driemaal per maand wordt getolereerd en als
iemand meent dan ook maar eens van zich af te moeten bijten, de kroegbaas
gelijk meent te moeten ingrijpen. Ik ben sterk voor een normale discussie
maar ik weiger me hier te laten afbekken door Vreekamp
Joop Swarte