Vreekamp

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Tue Jul 13 11:42:46 CEST 1999

Ik heb een dag gewacht met Vreekamp te antwoorden. Ik heb me vooral
afgevraagd of ik hem überhaupt wel zou antwoorden. Vooruit dan maar: met
dwazen moet je geduld hebben.
Vreekamp, procentueel bevindt zich in de Koninklijke Marine net zoveel
schorriemorrie als in D66, laten we daar even vanuit gaan. Arrogante,
zelfingenomen dwazen vind je overal, je bent er  zelf een voorbeeld van.
Helaas is je grote bek omgekeerd evenredig aan je vermogen tot lezen. Had je
mijn bericht goed gelezen, dan was het je wellicht opgevallen dat het niet
zozeer over de Koninklijke Marine ging, alswel over een stad, Den Helder, en
het omringende gebied, de Kop van Noord-Holland, waar door het beleid van
D66-ministers, van alles fout gaat. De neergang is door de plaatselijke
bevolking alleen niet tegen te houden.
Neem mijn advies ter harte, Vreekamp, en bepaal je voortaan tot je
ontboezemingen als Japie Barrebiesjes. Ze getuigen ook niet van veel
originaliteit en intellect maar het is leerzaam omdat de randstedelijke
arrogantie er zo aardig in tot uitdrukking wordt gebracht.
Je wilt als randstedeling niet lastig gevallen worden met problemen uit Den
Helder, schrijf je, nou, dan kan je beter van de lijst verdwijnen want ik
zal julllie, bestuurder spelende nitwits, lastig vallen zolang ik dat wil en
mijn contributie voor D66 betaal. En val me verder niet lastig met je
frustraties over de Koninklijke Marine, zeker afgekeurd wegens platvoeten?
Joop Swarte