Mailtje van orde

Arjan Stoffels Chimera at STAD.DSL.NL
Tue Jul 13 00:51:46 CEST 1999

Beste lijsters,

Op dit moment loopt er een hele grote discussie over 'werk en inkomen',
'basisinkomen', 'kabinet in de lappenmand', 'trajectbegeleiding', 'werk en
inkomen: hulp bieden', 'Wie tilt er meer', 'Sociale gevolgen basisinkomen'
en dan heb ik hoop ik alle titels gehad.
Hardstikke leuk, maar door kruisbestuiving tussen de onderwerpen is het
eigenlijk een groot onderwerp geworden, met verschillende raakvlakken die
allemaal even relevant en interessant zijn voor dezelfde discussie.

Mijn voorstel is om mails over deze onderwerpen allemaal   'werk en
(basis)inkomen'   te dopen. Als je reageert verander dan eenmalig het
onderwerp. Dan wordt het weer een thread die normaal te volgen is.

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels