PNYX: Kabinet in lappenmand (Ned. politiek ook?)

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Mon Jul 12 19:06:34 CEST 1999

    >   Als je hier bedoelt: "werkt voor loon of inkomen" vind ik die uitspraak
in
>onze tijd ouderwets-calvinistisch, immoreel en a-sociaal, als je gewoon
>"werk" zonder meer bedoelt ben ik het er geheel mee eens, maar dan moet je
>daar door een basisinkomen wel de gelegenheid toe krijgen.

Zolang we een stelsel kennen waarin de overheid belasting heft over het
resultaat van de betaalde arbeid van burgers, is wat Arjan zegt, vrees ik, de
keiharde waarheid.

Groet,

Chido Houbraken

`Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen`

`Any e-mail messages from The Nederlandsche Bank are given in good faith
but shall not be binding
nor shall they be construed as constituting any obligation on the part of
the Bank.`