Lijst vervuiling....

Joost Boermans joost at NU.NL
Thu Jul 8 13:40:19 CEST 1999

mensen mensen mensen,

Kunnen we de berichten op de list weer eens over politiek/ discussie laten
gaan?
Naast de hoeveelheid mailtjes die over de list komen (en volgens mij voor
vele echt teveel worden) is de reden waarom sommige mailtjes naar de list
gaan (en niet alleen prive gestuurd worden) mij geheel onduidelijk. Je bent
langer bezig met delete'n dan met het lezen van de discussies..

Laten we hier de Politieke discussie voeren en elders (? nieuwe lijst??)
alle echte borrel/ onzin praat.

Inhoud?
Nadat de jongeren organisaties twee jaar geleden abortus (onder bepaalde
omstandigheden) tot 24 wkn toe wilden staan, is Borst nu ook om.

(parool van vandaag:)
Abortus na 24 weken mogelijk
AMSTERDAM - Zwangerschappen moeten ook na 24 weken kunnen worden
afgebroken indien de foetus na de geboorte niet of nauwelijks
levensvatbaar is. Dat adviseert een vorig jaar ingestelde overleggroep
aan minister Borst (Volksgezondheid). Ook foetussen met een zeer
ernstige handicap moeten volgens de commissie kunnen worden
geaborteerd.
Lees verder: http://www.parool.nl/actueel/lunchnieuws/310020759.html