D66-raadslijst - overmorgen functioneel - graag reacties

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Tue Jul 6 23:46:49 CEST 1999

Dirk schreef:
 > Ramon schreef:
 > Maak deze bereikbaar voor:
 > * wethouders
 > * raadsleden
 > * fractieassistenten
 > * fractiemedewerkers
 > * steunfractieleden
 > * raadscommissieleden
 > * fractievolgers
 > Zij kunnen lezen en schrijven.

Merkwaardig dat bovenstaande groep kan lezen EN schrijven.

Reactie:
Ja, anders zou het openbaar bestuur wel heel gebrekkig zijn... :-)

Dirk schrijft verder:
Gewone leden kunnen (zie onder) alleen lezen? Als dat zo is moet er nodig
wat bijscholing plaatsvinden zodat ook zij leren schrijven.

Reactie:
Ik denk dat het merendeel van de D66-leden wel kan schrijven (kijk maar naar
de ze lijst !) ;-)

Jij schreef verder:
Of is D66 enkel democratisch voor kader, en de groep die lezen EN schrijven
kan?

Reactie:
D66 is voor iedereen democratisch !

Jij gaat verder:
 > Ramon schreef:
 > D66-leden kunnen alleen lezen.

?

Reactie:
Ook leden van andere p[artijen kunnen lezen, maar niet op deze lijst (de
raadslijst).

Jij schrijft nog:
Ach een beetje censuur is nooit weg.

Reactie:
D66 toch ? ;-)

Dirk typte dan nog:
 > Ramon Barends schrijft:
 > Reactie:
 > Ik zou ook alle fracties en fractievoorzitters schrijven.

Ja ik zou de "gewone" leden maar niet informeren, in verband met dat
schrijven en zo...

Reactie:
Tuurlijk wel, maar het is een RAADSLIJST. Het is dan kandig dat alle
fracties er van af weten. Om te voorkomen dat fractieassistenten als enige
er van weten is het goed dat de fractievoorzitters er ook van op de hoogte
worden gesteld.

Ik schreef nog:
 > Ik zal deze mail ook vanavond bij de fractie in Nijmegen melden.

* Dit heb ik gedaan. Yvette Maass (fr.vrz.) zou er naar kijken.
* Ik koppel het terug. Hier en op de raadslijst.

Ik hoop voldoende gereageerd te hebben !

Vragen ? Roep maar...

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen

Check ook: