partijcommunicatie etc........!

Marc-Jan Ahne mjahne at WXS.NL
Tue Jul 6 23:01:56 CEST 1999

Frank schreef:

>De betreffende stukken zijn aan de orde geweest in de Adviesraad, en zullen
>worden aangeboden aan het HB. Naar mijn mening kan elke  geinteresseerde de
>betreffende lectuur inzien/opvragen bij de regio-vertegenwoordigers in de
>Adviesraad.

Misschien is het makkelijk om de stukken, op verzoek, even te mailen aan
belangstellenden. Ik was bij de laatste Adviesraad afwezig en ben volgens
mij niet in het bezit van alle door jou genoemde stukken en zou ze dan ook
graag ontvangen.

Gaan de stukken ook leiden tot voorstellen op het komende congres of is het
nog slechts een discussiestuk?

Marc-Jan Ahne