[Re: fiscalisering omroepbijdrage?? ja toch??]

Roland Kroes 149446rk at STUDENT.EUR.NL
Tue Jul 6 21:28:02 CEST 1999

Voortbordurend op het studenten en tv's thema. Ik weet uit eigen ervaring
dat de studentenhuisvesting in Rotterdam een verdeelsleutel is
overeengekomen met de Dienst Omroepbijdragen. Vroeger was de overeenkomst
gebaseerd op 50% van de studenten die een TV zou hebben, dit is
ondertussen verhoogd naar 2/3 of 3/4. Iedere student betaalt daar dus aan
mee, ook diegene die geen TV. Het gemor is zo goed als niet aanwezig, dus
het lijkt erop dat 'men' dit redelijk vind (in ieder geval in Rotterdam
dus).