AW: Meld je nu aan bij het Platform-D66-lokaal!

Marc-Jan Ahne MJAhne at KLUWER.NL
Tue Jul 6 11:17:33 CEST 1999

Als de onderstaande link nu ook nog gaat werken zou het helemaal fantastisch
zijn. Nu is het nog niet mogelijk om je bij de lijst aan te melden
(tenminste niet die keren dat ik het probeerde).

Marc-Jan