DIXIT is EXIT

Mark van Barschot m.vbarschot at WORLDONLINE.NL
Mon Jul 5 00:35:05 CEST 1999

Henk schreef,

>Beste Mark,
>
>Ik heb destijds Dixit bekritiseerd als gebakken lucht. Achteraf zou ik wel
>eens willen weten wat dat bladenplan inhoudt. Ik vermoed dat meer mensen
die
>de spaarzame partijlectuur consumeren dit plan hebben gemist. Een alineatje
>of twee? Alvast dank namens de Bond van Voddenrapers!

Zojuist heb ik enige relevanyte stukken teruggevonden. Ik zal even tijd
nodighebben om me weer in te lezen.
Daarna wil ik het bladenplan best even kort uiteenzetten.

>Terzijde: mij valt trouwens op dat we nooit wat horen van het hoofdbestuur,
>behalve als het gaat om Mr. X-jes die adresjes willen verzamelen op de
>eigen email. Wat vinden hoofdbestuurders eigenlijk van de soms aardige
>plannetjes op deze lijst? Bestaat dat bestuur eigenlijk nog nu de door Van
>Boxtel luid vervloekte Tom Kok zich met een keurige smoes heeft
>teruggetrokken?

Heb jij ze al weggestuurd dan?

>Henk Vreekamp, Utrecht

Mark van Barschot