Waarin een kleine provincie klein kan zijn.

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Sun Jan 31 21:34:32 CET 1999

Beste Rik,

Zouden wij bij wijze van compromis niet alvast onderling tot een deal kunnen
komen? Drie waterige gemeentes naar Noord-Holland en Amsterdam naar Utrecht
- zijn we in Utrecht ook in e e n  klap van het asielhuisvestingsprobleem
af. Dan kan het plebs op de sjieke Heuvelrug gerust VVD en D66 blijven
stemmen...

M.a.w., ik snap niet waar jullie je zo druk om maakt qua provinciale
indeling. Fusie van gemeentes, prima, maar waarom dan niet naar Utrecht als
die provincie dat zo graag wil?

Henk Vreekamp, Utrecht