rekening rijden

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Sun Jan 31 19:04:50 CET 1999

Een paar dagen terug ben ik samen met mijn vrouw naar de film 'Enemy of
the State' gegaan. Zelfs iemand die 'de overheid' betrouwbaar vindt,
wordt door zo'n film wantrouwend. Zelf ben ik alleen maar gesterkt in
mijn opvattingen. Flitsten door mijn hoofd: fiscaalnummer, sofinummer,
koppeling bestanden, 1984, brave new world, camera's in de openbare
ruimte en rekeningrijden.

De overheid zal op de een of andere wijze moeten registreren om te weten
dat een rekening moet worden gestuurd naar iemand die in de file stond.
Nu is het om files te bestrijden, de volgende stap? Geen idee en dat
maakt mijn wantrouwen groter.
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com