rekening rijden

Robert Jan Jonker rjjonker at KNOWARE.NL
Sun Jan 31 13:36:55 CET 1999

At 01:55 31-1-99 +0100, Rik Jungmann wrote:
KNIP
>Maar, Francine heeft mij vanavond in het Lagerhuis niet kunnen overtuigen
>dat al die mensen die naar hun werk moeten over alternatieven beschikken.
>
>Rik

Het gaat ook niet om al die mensen; als maar 10% wel wat anders gaat doen
wordt het probleem al minder; vergelijk de vrijdagochtendspits (ATV-dag)
met andere dagen; overigens: als er meer ruimte komt gaan mensen die nu
voor de file uitrijden weer een half uurtje langer slapen als zij daar die
5 gulden wel voor over hebben; ruimte in de spits vult zich dus weer op;

Maar we kunnen het hier wel eens uittesten.
Wie op deze lijst zit meer dan drie dagen per week in de spits in de file,
vind dat heel vervelend, zou het eigenlijk anders willen, maar ziet voor
zichzelf geen alternatief ?
Beschrijf je situatie en ik ben ervan overtuigd dat we voor de meesten met
elkaar een werkbaar alternatief kunnen vinden.

Robert Jan Jonker
Utrecht