eurovisie songfestival

Jeffreye Vossen jeffreye.vossen at WXS.NL
Sun Jan 31 14:33:36 CET 1999

>Laten we trots zijn op de Nederlandse taal en niet een dependance worden
>van de Verenigde Staten op muzikaal terrein !
>
>Ik ben benieuwd naar reakties vanuit D66.
>
>Groet,
>
>Boris Dittrich

Ik heb weinig aan je opmerkingen toe te voegen, behalve dan dat de
overwinning van Israel weinig te maken had met het nummer zelf.
Al had ze in het Middelnederlands gezongen, dan nog had heel Europa het
fantastisch gevonden.

Het songfestival is juist aardig door het verschil in deuntjes/taal en dat
moet zo blijven.

Jeffreye.