kritiek op voorkeursakties

Andor Admiraal admiraal at ADN-INTERNET.COM
Sat Jan 30 17:07:33 CET 1999

At 09:33 30-1-99 +0100, Mimy Sluiter wrote:
>Dank voor deze wijze woorden premier Kok.
>Prettig om te weten dat u in werkelijkheid een sociaal-liberale
>opschudder in vermomming bent die zich druk maakt om regeltjes <g>.

Excuses... die Wim Kok was een foutje, was niet bedoeld.

Overigens maak ik mij zorgen over gelijke kansen voor mensen binnen D66 én
over vernieuwing binnen onze partij. Soms heeft dat met cultuur te maken en
soms ook met regeltjes. En ja, daar maak ik me druk om <grrrr> ;-)

Groet, groet,
Andor.