Vernieuwing (was: Hardleers hoofdbestuur)

Dirk van der Woude vdwoude at CISTRON.NL
Fri Jan 29 17:06:32 CET 1999

Hein Westerouen van Meeteren wrote:

> Of hier in Amsterdam: de `jonge' Arda (raadslid en
> Opschudder) verdedigt het typisch conservatieve (op het reactionaire af...)
> standpunt dat Amsterdam primair een `historisch stadsbeeld' moet nastreven, en dat
> derhalve de woonarken  uit de binnenstad verwijderd moeten worden.

Maar Hein, is dit niet een kort door de bocht pars pro toto?
Onwelgevallig woonbotenstandpunt, voorzover mij bekend
breder gedragen dan door A alleen - en nu is *hij* reactionair?

Voor het overige geheel met je eens: opstoken zonder te
verbranden. Wellicht is dat niet alleen toe te passen op de
partij, maar ook zijn/haar vertegenwoordigers...

Groet,
Dirk