Hardleers hoofdbestuur

Pauline van Tets paulinevt at IC.UVA.NL
Wed Jan 27 17:32:02 CET 1999

>Paul Doucet:

MArk v Barschot>

>Tsja, we zouden de proef op de som kunnen nemen, en het verhaal wat minder
>hypothetisch maken. Ik moet nog even kijken naar de lijst, maar misschien
>vind ik wel iemand voor wie ik op dezelfde manier een voorkeursactie wil
>gaan voeren op de D66 site.

Doen!
Laat vooral 1000 bloemen bloeien.
DAt liep ook goed bij de kandidaatstelling TK.
Ik stelde voor (nav het officiele stemadvies): "laat ieder een alternatief
stemadvies insturen". Daniel HAnekuyk pakte dat actief op en uiteindelijk
hebben alle kandidaten die dat wilden zich op het web kunnen presenteren.

groet van pauline

*  Pauline van Tets             * e-mail: paulinevt at ic.uva.nl

*** LEES TROUW ***