Hardleers hoofdbestuur

Herman Beun chbeun at WORLDONLINE.NL
Tue Jan 26 18:13:12 CET 1999

Hallo Andor (en lijst),

Ik ben het erg met je eens. Nog helemaal afgezien van het feit of HB
en fractie formeel in hun recht hebben gestaan met deze acties: Juist
vanwege het grote gezag dat zij bij de leden genieten vind ik dat ze
uiterst terughoudend moeten zijn met het geven van stemadviezen. Deze
acties vallen daar heel duidelijk niet onder. Met de recente
peilingen mede in het achterhoofd lijkt wat meer bescheidenheid me
wel gepast.

> Onduidelijke regelementen of een hoofdbestuur dat draait op amateurs mag
> geen excuus meer zijn. Gelukkig is er vanaf het volgende congres ruimte om
> vragen te stellen aan leden van het hoofdbestuur. De deadline voor
> organisatorische moties is inmiddels verstreken. Ik wil daarom bij deze
> het hoofdbestuur oproepen om zelf met een voorstel te komen dat een eind
> maakt aan alle mistigheid en grijze gebieden en voorkeursacties gewoon
> helemaal afschaft.

Dit lijkt me een uitstekend discussie-onderwerp voor het 'HB-
vragenuurtje' dat met ingang van dit voorjaar vast onderdeel moet
zijn van het congresprogramma!

Bestaat er verder misschien nog een mogelijkheid dit onderwerp als
APM te behandelen?

Groeten,

Herman