"24 uurs economie"

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Sat Feb 27 20:14:41 CET 1999

Over een aantal weken zit ik in een forum, georganiseerd door onze PvdA
afdeling, als D66'er over de 24-uurs economie te praten. Aangezien er
in het forum onder andere een FNV'er en een dominee zitten, kan het
best pittig worden. Uitspraken die je hier doet, worden in een
dorpsgemeenschap als de onze jaren later nog tegen je gebruikt, dus
u begrijpt dat ik me goed wil voorbereiden.

Mijn vraag: als mensen pointers hebben naar notities, paragrafen, artikelen,
etcetera, die mij helpen "het D66 standpunt" te inventariseren, zou ik het
graag horen.

Cees de Groot