Burgemeester Utrecht

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Sat Feb 27 10:38:58 CET 1999

Oliver Greiner schreef:
> Wat ik mis is een duidelijke stem van D66 met betrekking
> tot een gekozen burgemeester in Utrecht. Zou toch leuk
> zijn in een van de grote steden in Utrecht de strijd aangaan
> met een lokale partij en zichtbaar maken dat hun items al
> jaren D66 ideeën zijn. Maar ik hoor maar niets. Het lijkt
> alsof D66 hier een kans verspeelt.

Als ik me niet vergis, heeft het laatste congres een actuele politieke
motie aangenomen over de gekozen burgemeester in Utrecht: D66 heeft zich
toen voorstander getoond van een eerste mogelijkheid om de burgers hun
eigen burgervader te laten kiezen. Dit standpunt zou door de fractie
moeten worden uitgedragen.

Weet iemand waar de door het congres aangenomen moties op internet te
vinden zijn?
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com