Fw: Autobelasting per kilometer

Peter Terporten Peter.C.M.M.Terporten at INTER.NL.NET
Tue Feb 23 23:56:13 CET 1999

KNIP

 Dat lijkt me ook niet zo'n probleem omdat het
>Nederlanders niet toegestaan is om binnen Nederland te rijden met een auto
>met buitenlands kenteken.

Die uitspraak is in zijn algemeenheid niet juist lijkt mij.

Het zal in elk geval om eigen auto's gaan.

Buitenlandse lease auto's lijken mij met de vrijheid van dienstverliening in
de EU al moeilijk uit nederland te weren, ook als ze door een nederlander
geleased worden.

Dan zijn er nog veel nederlanders die in het buitenland wonen en nu nog een
nederlandse auto rijden. Toch maar een buitenlandse dan?

En veel nederlanders hebben een tweede woning in het buitenland. Toch maar
ook een auto in hun tweede vaderland kopen?

Peter Terporten