Autobelasting per kilometer

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Mon Feb 22 01:53:08 CET 1999

Beste Peter,

Volgens mij heb je helemaal gelijk. Mijn argwaan was al gewekt omdat de
grote werkgeversclub VNO-NCW enthousiast reageerde. Die hebben mogelijk
hetzelfde gezien als jij: het is een fake-voorstel waarmee je het volk weer
een half jaar bezig kunt houden. En als het dan wordt afgeblazen, voor of
na de invoering, zijn we weer 1-2 jaar verder zonder reeel plan.

Zou dit plan door de autolobby zijn ingefluisterd? Een olieplot, zogezegd?

Henk Vreekamp, Utrecht