Zero-tolerance (v/h drank enzo)

D Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sat Feb 20 12:10:17 CET 1999

Ja inderdaad in Amerika zitten meer mensen in de gevangenis dan in enig ander
land. Zag daar laatst wat statistieken over en hoewel ik die niet meer op de
puter heb was het zoiets als Nederland 180 per 100.000 inwoners China 220,
Rusland 300+ en de USA 600 per 100.000. (En het is me toch een partij veilig in
de USA.....)
Het antwoord lijkt me klip en klaar, gooi ze allemaal in de lik en criminaliteit
bestaat niet meer..