Fouilleren in uitgaansgebied en meer

Ed Grootaarts Grootaar at GIRONET.NL
Tue Feb 16 20:44:24 CET 1999

Hoi,

Vanuit mijn persoonlijke ervaring en vanuit de theorie moet ik eenieder die
denkt dat het mogelijk is op enigerlei wijze intermenselijk verkeer te
bedrijven zonder af te gaan op het uiterlijk teleur stellen.

Uiterlijk, en het trekken van conclusies uit dat uiterlijk, is zeer
elementair menselijk.

Het is nog erger: wij mensen richten ons uiterlijk juist zo in dat anderen
daaruit conclusies trekken. Dat is expliciet de bedoeling. De hele
kledingbranche is daarop gebaseerd.

Ook dienaren van het recht hebben die vervelende menselijke eigenschap. Het
is zelfs zo erg dat ik mij er in het verleden (als ME-er) op heb betrapt dat
ik tijdens een rel oude vrouwtjes (sorry) en journalisten niet en andere
lieden wel verjaagde....ja zelfs heb geslagen.

En wees er maar blij mee dat veel rechtsdienaren zijn als ik. Ik ben er van
overtuigd dat velen uwer anders veel meer politiecontacten zouden hebben
gehad. Onterechte contacten natuurlijk.

Ed Grootaarts.