Zero-tolerance (v/h drank enzo)

Roland Kroes 149446rk at STUDENT.EUR.NL
Thu Feb 18 16:53:02 CET 1999

AH kan ik nog wel achterhalen, maar wie is JF ook al weer?

Enfin, als ik het dus goed begrijp kan het (uit politiek correcte
overwegingen?) absoluut niet om zaken over te nemen die 'ooit' door mensen
misbruikt zijn? Dat zou wel heel veel zaken direct onmogelijk maken.
Natuurlijk begrijp ik dat het hier om bepaalde zaken gaat, maar daarmee
slaan 'we' de spijker op zijn kop. Het zou natuurlijk niet meer dan
normaal zijn om het 'zero-tolerance' dusdanig aan te passen dat het in
Nederland uitvoerbaar zou zijn. Ik neem aan dat we 'met zijn allen' slim
genoeg zijn om zoiets niet rucksichtlos over te nemen...

Roland, Rotterdam