Zero-tolerance (v/h drank enzo)

A.H.L. Westerouen van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Thu Feb 18 17:44:20 CET 1999

>Tolerance
>repress persists,
>
>Typische jaren-zeventig welzijnsbenadering. Blijkt niet te
>werken. Zo ook in
>New York. Daar hebben ze enkele jaren geleden het roer omgegooid. Met
>spectaculaire resultaten.

De meest spectaculaire resultaten zijn deze eeuw nog altijd gehaald
door de Heren AH en JF. Jaja, daar gaan we weer. Wist u hoeveel
werkloosheid is er is bestreden door die prachtige beleidsdaden van
onze vrinden in het oosten? En die autobahnen, zijn het geen
juweeltjes?
Maar even over die jaren zeventig. Wat heeft u daar toch mee? Ietwat
getraumatiseerd? Hippie-ouders?