Zero-tolerance (v/h drank enzo)

Roland Kroes 149446rk at STUDENT.EUR.NL
Thu Feb 18 15:49:19 CET 1999

Het is natuurlijk gevaarlijk om feit en fictie door elkaar heen te laten
lopen, maar ik meen mij een dialoog in Pulp Fiction te herinneren, waar
John Travolta (Vincent Vega) zijn verbazing uitsprak over het feit dat de
politie in A'dam je niet zomaar mag fouilleren... Terugredenerend: In de
VS mag dat dus wel?

Roland, Rotterdam