Fouilleren, overloop en camera's

Atilla Arda arda at CISTRON.NL
Tue Feb 16 13:15:09 CET 1999

"Lodder P.H." wrote:
> Ook hoor ik steeds sterkere "geruchten" dat de ellende zich verplaatst heeft
> net buiten de camera-zone. Het systeem werkt dus niet echt optimaal.

Opeens moet ik denken aan het betaald parkeren. Ooit begonnen in een
wijk, maar omdat de problemen zich verplaatsten, werd aangedrongen op
uitbreiding van het gebied waarin men moest betalen voor het parkeren.
Inmiddels zijn we in Amsterdam zover dat zelfs tegenstanders van betaald
parkeren, betaald parkeren willen (Westerpark).

Zie hier een vorm van de 'gleidende schaal' waarover Mark van Barschot
het had. Eerst in een bepaald gebied, voor enkele uren (zoals de
D66-fractie in de TK wil). Daarna de gehele dag, vervolgens het hele
land.
--
Atilla Arda             D66-fractie Gemeenteraad Amsterdam
http://arda.op.het.net  http://www.d66amsterdam.com