Kosten congres en Lib.Internationale

L. Bonnema L.Bonnema at LET.RUG.NL
Tue Feb 9 17:31:08 CET 1999

> Zo redenerend zouden *alle*  besluiten op het congres `rijkeluis-besluiten'
> zijn geworden. Is Lousewies nu onze rijkeluis-lijstrekker (Queen of the
> Yups) geworden?
>
> Hein Westerouen van Meeteren

Ik begin me al bijna een rebel te voelen: nauwelijks geld en toch
naar congressen gaan *grijns* (en nog stemmen ook!)... Maar houdt het
geheim, waarde lijsters, anders word ik het komende congres
ongetwijfeld gelynchd door het establishment. Trouwens, ook onder de
arme luyden heeft Lousewies aanhang...

Laurens Bonnema.