aanvulling europese lijst e.a.

Joost Boermans J.Boermans at D66.NL
Sun Feb 7 17:30:08 CET 1999

In de snelheid van mijn vorige mail hierbij de uitslag van de verkiezingen
voor de europese lijst zoals vanmiddag in veldhoven is vastgesteld. Dit is
dus ook de definitieve lijst!

1.      Lousewies van der Laan
2.      Johanna Boogerd
3.      Bob van den Bos
4.      Floor Kist

verder is op het congres gesproken over:
- sociaal-liberaal  Na een pittig debat waarin ook fractievoorzitter de
Graaf zich mengde is het onderschrift van D66 (sociaal-liberaal) gehandhaafd.

-Burgemeester benoeming Utrecht: D66 eist dat er in Utrecht geexperimenteerd
gaat worden met de gekozen burgemeester. Tevens dient het kabinet de uitslag
van de volksraadpleging over te nemen.

- Van mierlo is erevoorzitter van D66 geworden

- D66 sluit zich aan bij de Internationale ( de Internationale Liberalen
waar Bolkestein momenteel voorzitter van is!)

tot zover wat ik via via vernam terwijl ik alleen zaterdag op het congres was...

Joost Boermans

***
mailto: J.Boermans at D66.nl

website: http://welcome.to/D66.Noordholland