19-9-1999 autovrije zondag

henk vreekamp w.j.vreekampdouwes at POBOX.RUU.NL
Sun Feb 7 17:17:05 CET 1999

Beste Klaas,

Laten we de netetquette nu maar handhaven voordat er structurele problemen
komen. Een standaardoplossing lijkt mij: 1. vraag wie belangstelling heeft,
en 2. mail dan persoonlijk en niet aan de hele lijst!

Henk Vreekamp, Utrecht