Ook op het Internet moeten regels gelden

D. Sundman dsundman at NETLAND.NL
Sat Feb 6 01:21:08 CET 1999

Dirk wrrote:
Het is op zijn minst naïef te veronderstellen dat de overheid encryptie
technologien wil controleren zodat criminelen het niet gebruiken voor hun
illegale praktijken. Zij (criminelen) veranderen hun methoden en passen zich
zeer snel aan. Ook pedo's worden er niet mee gepakt...

Nee, het is waarschijnlijker dat overheden de vrijheid van het Internet zoveel
mogelijk willen beperken, opdat opmerkingen zoals deze niet zo makkelijk en vlug
aan zoveel mensen tegelijk verspreid kunnen worden...
‘Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Uit "Through the looking glass"