omroepzaken

Hein Westerouen van Meeteren heinwvm at PALM.A2000.NL
Wed Feb 3 10:21:12 CET 1999

At 10:13 03-02-1999 , Glenn Mellonius wrote:

>Bijna elke autoradio kan deze frequenties ontvangen en kruisend door
>Europa zou het plezierig zijn iets van thuis te kunnen ontvangen. (de
>lange golf heeft een groot ontvangstbereik naar ik heb begrepen)

AM 747 , radio 1 op de middengolf, is tot diep in Spanje en Hongarije te
horen. Tip: ga op een heuvel staan om een uur of elf des avonds en geniet
van Gute Nacht Freunde....

Overigens doet de wereldomroep het ook uitstekend in Europa. Een
kg-ontvangertje is zeker de moeite waard op de camping.

Mr. A.H.L. Westerouen van Meeteren
Prinsengracht ab 1111
1015 AZ Amsterdam
020 6201778 (T)