omroepzaken

Glenn Mellonius Glenn.Mellonius at INTER.NL.NET
Wed Feb 3 10:13:45 CET 1999

Bakker, A. wrote:

> Beste lijstdeelnemers,
>
> Gelet op de recente bijdragen aan de lijst over omroepkwesties (het
> net,
> ons net, mijn net, jouw net? hun net?), neem ik de vrijheid om de
> notitie die ik voor de fractievergadering van dinsdagmorgen heb
> geschreven ook aan jullie voor te leggen. De fractie kan zich in grote
> lijnen zeer in de benadering vinden, maar commentaar blijft zeer
> welkom.

Een zijsprongetje:

Jaren geleden was er sprake van dat er een Nederlandse zender (samen met
Belgie) op de lange golf zou komen.
Ik vind het nog steeds een gemis dat er geen nederlands te horen is op
deze lange golf.
Bijna elke autoradio kan deze frequenties ontvangen en kruisend door
Europa zou het plezierig zijn iets van thuis te kunnen ontvangen. (de
lange golf heeft een groot ontvangstberijk naar ik heb begrepen)

--
Glenn Mellonius
mailto:glenn.mellonius at inter.nl.net