omroepzaken

Bakker, A. A.Bakker at TK.PARLEMENT.NL
Tue Feb 2 20:35:05 CET 1999

Beste lijstdeelnemers,

Gelet op de recente bijdragen aan de lijst over omroepkwesties (het net,
ons net, mijn net, jouw net? hun net?), neem ik de vrijheid om de
notitie die ik voor de fractievergadering van dinsdagmorgen heb
geschreven ook aan jullie voor te leggen. De fractie kan zich in grote
lijnen zeer in de benadering vinden, maar commentaar blijft zeer welkom.
Donderdagmiddag vindt het algemeen overleg plaats tussen de Kamer en Van
der Ploeg, vooruitlopend op de latere indiening en behandeling van een
wetsvoorstel.

Wie niet geinteresseerd is kan deleten; ik weet dat we eigenlijk geen
attachments meer zouden sturen.

Vriendelijke groet,

Bert Bakker.