Werkgroepen, ken uw partij

gaby Post gpost at GENE.WINS.UVA.NL
Fri Dec 24 14:03:42 CET 1999

>   Naar aanlediing van de vragen van Cathja en  Ramon:    werkgroepen
>hangen onder het SWB. Dus surf naar de D66 site, selecteer :
>Wetenschappelijk  bureau Klik op ga Klik op de werkgroepen   en aanschouw
> vriendelijke groet,   Bo Buma

Ik vrees dat deze volgens mij niet helemaal up tot date zijn. Tenminste dat
bleek laatst toen ik ging informeren naar een onderwijs-werkgroep. Stond
niets van vermeld op de site. En via via (de gebruikelijke weg) kreeg ik te
horen dat die al bestond (al schijnt deze niet zo goed te functioneren).
Dit terwijl ik al bezig was met organiseren van een nieuw op te zetten
onderwijs-werkgroep (niet dat de voorzitter van SWB op mijn mailtjes
reageerde..).
Afijn, de verschrikkelijke uitdrukking ' een stukje communicatie naar de
mensen toe' is hier misschien wel van toepassing.

fijne feestdagen,

gaby Post