Bidden voor D66 (en sommige leden?)

Roland Kroes roland_kroes at HOTMAIL.COM
Thu Dec 23 13:22:46 CET 1999

ik heb geprobeerd om marc-alexander fluks zijn bijdragen te scharen onder
het kopje 'humor en ironie', maar dat lukt me steeds minder. allemachtig,
dat sommige mensen zo nauw en haast fundamentalistisch kunnen denken over
zaken die met wederzijds begrip en respect heel goed opgelost kunnen
worden...

roland kroes, rotterdam